2009-03-30

Min Armani..

..har varit dålig idag.
Han har ont i sitt ena bakben, jätteont, är hängig och ovillig till det mesta.
Dock har han ätit och har ingen feber. Har precis varit hos honom (och malva såklart!) i stallet och kollat till. Han såg lite bättre ut nu, vilket känns bra. Hoppas och tror att det "bara" är en hovböld. Måste ringa hovslagaren imorgon och hoppas att han kan komma ut fortast möjligt. Jobbigt nu när jag har praktik och verkligen måste vara närvarande, annars hade jag åkt till hästarna imorgon bitti och speciellt kollat till Armani.

Jaja, annars har jag faktiskt hunnit med att måla mina lister och taket inne i blivande arbetshörnan, blev helt ok, men är inte helt nöjd med ytan när jag målade. Men men, det får faktiskt vara så, har en alldeles för dålig nacke för att orka stå sådär rakt upp och ner och måla hur länge som helst =)

Dock har jag inte hunnit ta några bilder på det idag, men lovar att göra det imorgon, Armani har gått först idag, såklart.

Nu ska jag sova, är så oerhört trött. Godnatt och ha det så bra, kram!

1 kommentar:

maalin. sa...

Ah din svikare, jag som vill ut på lördag! Men vem vet, vi kanske hamnar hos dig ändå, drar i oss litta vin sen hamnar på qbar ändå? Kanske både fre o lör?! Haha helt omöjligt är det ju inte :P