2009-03-02

Grått, grått, grått..

Ja, gud vilket tråkigt väder det är idag! Dessutom är det måndag och jag är sjuk..
Bläää!
Känner mig duktigt rastlös, men så fort jag försöker ta mig an att göra något, så orkar inte kroppen. Hatar att bara ligga hemma och inte göra något alls, får nästan dåligt samvete gentemot hästarna, sambon, Yda, skolan, lägenheten och sig själv.
Men vad ska man göra? Bara att bita ihop, ligga hemma och kurera sig.
Ska gå till köket nu och fixa mig en stor kopp te med honung i. Sedan ska jag sätta mig vid TV'n och samla mig för att köra till stallet. Måste ju mocka och göra iordning åt hästarna iallafall idag. De vill ju komma in någon gång från detta skit-väder!

Ha det så bra. Kraam

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Fler ärn jag som är jsuka hör jag!! Har i morse släpat mig ut för att ta ut fyra hästar här på gården.

När man är sjuk önskar man inget hellre än att få vara frisk. Men när man har djur som är beroende av en så blir det ju om än mer påtagligt.

~Livet i byn

Ingrid sa...

Sorry råkade slinta på tangenten ovan ser jag, får väl skylla på förkylningen.

~Livet i byn

Anonym sa...

haha ingen fara. jo hon kommer nog att komma längre än Ellen. börjar gilla Cassanti mer och mer. =)