2009-03-26

Bättre sent än aldrig

Hejsan!
Slutade tidigt idag, redan vid 13,00, vilket var väldigt skönt, behövde det för jag var duktigt trött! Körde direkt till Tyringe och köpte hästmat. Gick även en sväng i ridvaruhuset och klämde, kände och luktade på olika artiklar som jag så gärna skulle vilja köpa till mina hästar, men ekonomin sätter stopp för det, tyvärr.

På tal om pengar så fick vi skattebeskedet igår. Var verkligen gött att öppna våra kuvert, lite som julafton. Vi fick ett bra besked som ni säkert förstår, muhahahaha!!

Idag blev det vofflor, som sagt, bättre sent än aldrig =) Sambon kommer hem om en timme ungefär, från Jägarexamen, och jag vet att han kommer bli glad när han ser vofflor, grädden och sylten i köket.

Nu har jag duschat, så skönt att ha det gjort! Ska ta och föna håret och platta det, sedan är man färdig för sängen. Ska dricka en stog mugg te med min sambo när han äter sina vofflor tänkte jag, ska bli trevligt. En fundering bara, heter det Vofflor, alltså stavas det så?! Blev lite osäker nu, hahaha.. Tramsigt!

Nej, nu ska jag titta runt på datorn! Ha en fortsatt god kväll! Kram!!

Inga kommentarer: