2009-03-03

Tapeter

Ja, vi ska sätta upp en fondvägg på ena sovrumsväggen.
Kommer bli jättebra, om vi bara hittar en tapet som passar oss, vilket är mindre bra..
Är så svårt, speciellt när man har en bild i huvudet om hur man vill ha det !

Har hittat många fina här, bland annat Sonnet, Hotel, Twilight och Grand Cru.
Vi vill allra helst ha en brun medaljong-tapet, tänk er Pappelina - Siri, den bruna, alltså en medaljong-tapet som går i brun-brunmetallic, men verkar inte gå att uppbringa någonstans, morr....!
Någon som vet, får gärna tipsa oss =)

Själv är jag fortfarande dålig, men min influensa har ni gått över i en grym förkylning. I morse och hela förmiddagen var jag sängliggandes, eftersom jag drabbades av en jävulsk illamående och kunde varken sitta, stå eller gå. Däremot kände jag ingenting när jag låg ner, mysko!
Någon doktor som kan svara på vad jag har drabbats av??

Nej, nu ska jag slänga mig på soffan ett tag, ska bli skönt, för det har jag knappt gjort idag ju, hahaha.. Jag ljög....
Sambon var iaf snäll och hjälpte mig i stallet idag. Mina stakars hästar har verkligen fått lida nu när jag är dålig, usch får dåligt samvete!

Nej, ha en god kväll. Kram!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Låter supersnyggt med det metallicbruna. Jag har kikat på den färgen i en Viggomatta som är min favorit. Svårt val med tapeterna, jag gillar Woods från Cole & son men det är ju träd inte medaljonger.

~Livet i byn

Anonym sa...

jo hon är underbar. du får ta och asa dig hit och prova henne. kan du inte tävla henne i dressyr i sommar??? snälla. förresten vi satsar på en pay and ride i april eler maj i vinslöv kram

Anonym sa...

Håller med din sambo, priset är högt. Det är nog det som gjort att jag inte slagit till...

Duro har ju en kollektion som heter Cornelia. Vi har en vit på vit medaljongtapet (Paviljon silveer) från den kollektionen i vår hall på övervåningen. Kanske finns den i brunt?

~Livet i byn

Anonym sa...

Doktor malin vet vad du drabbats av - Dagen efter man druckit rejält med sprit, kan ett illamående infinna sig när man sitter, står, går. Därför är det alltid bäst att ligga ner, helst på sidan, och sova massor. Eller helt enkelt gå upp och kräka. Jag vet vad jag talar om!
Näe, men ärligt fanny, BLI FRISK! Det är ju partajj på lör?!