2009-03-17

Jag, gymnasielärare?!

Hahahaha, så häftigt!
Min gamla grymnasielärare ringde mig igår eftermiddag och frågade om jag kunde ställa upp som vikarie i veckan. Det komiska är väl att jag är knappt 22 år fyllda och känner mig ganska ung. Samtidigt är det väl roligt att de ringer och frågar just mig. Vet att jag var en duktig elev och mycket skötsam och ordentlig. . .
Jag går iofs på lärarhögskolan så något ska jag väl kunna bidra med, så imorgon får vi se hur det går. Ska vara där även torsdag och fredag, galet!!

Idag har jag varit hemifrån från 07,30 till 19,30. Grabbarna skulle träna, men jag är verkligen helt slut så jag orkade inte följa med. Känns lite tråkigt och har grymt dåligt samvete (mot mig själv) som inte följde med, hade vekrligen behövt det. Men men, ska träna imorgon - jag ska, jag ska, jag ska, jag ska..... - så det får vara så ikväll.

Nu ska jag slänga mig i soffan. Ha en god kväll. Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig, skötsam och ordentlig... Ja innan Helena kom in i klassen! Haha... Sen gick det baaara utför :P

http://malinnor.blogg.se/