2009-03-12

Och var tog Våren vägen?!

Snön som kom idag, och fortfarande trillar ner från himlen är ju så fruktansvärt onödig. Den är ju redan påväg att smälta bort!
Och så vart det så fint väder i förmiddags och riktiga vårkänslor spirade, iallafall hos mig. Men men, förhoppningsvis infinner sig våren snart, det hoppas jag på iallafall.

Idag har det varit fullt upp. I morse var vi tidigt på skolan, sedan hade vi en lektion. Hemma igen vid middag då jag fixade iordning lite i hemmet. Tog sedan Yda och körde till Vinslöv och stallet. Där blev det en hel-galen ridtur med Jennie och hennes häst, hahahaha! Armani var mycket pigg och var mer ovanför marken än på marken, och jag satt mest som en studsboll och försökte hålla mig kvar. Tur man känner honom så väl, annars hade jag varit bra rädd!

Sedan hem till lägenheten igen och här har jag, Jennie, Sofia och Helene suttit och pluggat ihop hela kvällen. De körde för en stund sedan, så nu har jag varit ute med vovvan också. Nu väntar sängen och jag är sanslöst trött. Vad gör jag egentligen på datorn?!

Godnatt, sov gott! Kramen

Inga kommentarer: