2009-03-10

God kväll!

Ja, nu är det verkligen kväll.
Ögonen går i kors på mig och jag är väldigt trött efter dagens skolprojekt. Helt galet vad mycket tid man lägger ner på skiten. Ibland undrar man vad man sysslar med, eller ja, allt oftare undrar jag vad jag sysslar med. . . Känns lite sorgligt att känna så för en utbildning, men det gör jag.

Börjar så smått gå ut med att jag nog kommer att hoppa av utbildningen offentligt. Kalle skvallrade till sina föräldrar så på den vägen är det, hahahaha, sötnöten!
Har planer för min framtid, det behöver ni inte oroa er över =) Bara att hålla tummarna för att jag för det första kommer in på den utbildningen, för det andra trivs bättre på den utbildningen och för det tredje att det finns arbetsmöjligheter efter utbildningen. Annars känns ju allt skolarbete förkastligt...

Usch ja, mycket att tänka på, verkligen!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, går på sparlåga just nu, haha.. Kramen =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska följa sitt hjärta så blir allt bra sen:) Kram

Anonym sa...

Jag ska hålla tummarna att du kommer in på utbildningen som du vill gå på!

Svar: Vad roligt att ni ska renovera erat kök! Då borde du verkligen gå på seminariumet. Den är helt gratis! Kram Sandra

Anonym sa...

Du är ung. Läs det du känner att du kommer orka jobba med resten av ditt liv. Har själv hoppat av en utbildning och läser nu en som iaf känns ok. Men de är ju inte drömmen. Men men vad gör man.