2009-03-05

Mina sjukdagar i bild =)

Ja, för en vecka sedan så var jag såhär snygg när syster hade modevisning och jag ställde upp som modell. Känns som ljusårs skillnad, haha! Nu är håret lockigt, ögonen rinner och likaså näsan, men men efter regn kommer sol, som man brukar säga, så det blir säkert bättre snart =)


Dock har jag en ständig följeslagare var jag än går eller befinner mig, inte bara när jag är sjuk förståss, men nu är det extra trevligt när man ligger här själv. På denna bild ligger hon dock i soffan med husse, hon saknar nog honom lite när han är på jobbet, eller så har hon rentav däckat - hon ligger ju och andas in hans fotsvett, hahaha!


Och när jag sitter här vid datorn, så sitter hon med och håller koll på folk, fåglar, posten, bilar, cyklister och andra hundar som kommer ute på vägen - favorit-sysselstättningen!

Och när jag ligger nerbäddad i soffan, så vem är inte där och är lite "sympati-sjuk" om inte Yda? Hon tycker nog att det är rätt mysigt egentligen, och det tycker jag med!!


I vilket fall så är hon en ordentlig glädjespridare och enn fantastiskt sällskap alltid, speciellt nu. Dessutom värmer hon min kropp när hon liger hos mig, och värmer mitt sinne när hon är i min närhet, hon är bäst, vår Yda!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tackar =) ja du var ju en av de första hehe. vad mysigt ni ser ut att ha det i soffan kramar