2009-04-01

Renovering och vårstädning

Ja, det är vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Idag har jag dock varit hemma med migrän, men frammåt eftermiddagen efter en del sovandes och ett par treo, så är jag på bättringsvägen =)

Igår kväll var svärfar och svärmor här tillsammans med Kalles yngsta syster Moa. De hjälpte oss att tapetsera, såhär blev resultatet. det börjar verkligen arta sig nu i vår blivande dator-hörna, så roligt! Här är det nästan färdigt

Och här kan ni se det färdiga reultatet!



I eftermiddags var jag en sväng i affären och skulle handla lite mat. Det blev mat såklart, men också lite påskpynt! Köpte dessa härliga påskliljor, som fick pryda vardagsrumsbordet tillsammans med det fina påskägget jag fick av mamma och pappa förra året och våra underlägg, även de från min mamma, fint va?


Dessutom köpte jgag dessa små söta kycklingarna som fick stå lite sött i mina blommor på köksbordet, ibland överträffar man sig själv, tyckte det blev rätt gulligt!
Armani är förresten mycket bättre, hovslagaren hittade inget alls, men han är nu nyverkad och nyskodd, skönt! Ska ta honom och Yda på en kvällspromenad, ska bli ruskigt skönt!
Ha det så bra! Kram på er!!

1 kommentar:

Lisas inredningsblogg sa...

Trevligt att du tittade in och sa hej :) Fin tapet ni fått upp! Är inte så mycket för påskpynt men de gula blommorna måste man ha ju.. så vårigt :D Ha en trevlig helg!