2009-03-04

Jaha, fortfarande sjuk.

Detta är makalöst!
Är nu så nedrans förkyld så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får inte använda nässpray heller för min käre sambo, eftersom jag blir beroende på nolltid, hahaha! Attans..

Tur att jag är ledig idag och imorgon så jag har lite möjlighet att krya på mig. Sitter här vid datorn nu, Yda sitter brevis mig i fönsterkarmen (!) där hon trivs bra. Hon är så liten, lilla Yda, så hon får gott och väl plats. Hon brukar sitta där för där har hon bra utsikt över gården och brukar titta på folk - favvo-sysselsättningen!

Nej, nu ska jag kurrera mig. Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkigt att du är sjuk! Hoppas du kryar på dig.

Svar: Vilken bra fråga. Jag kommer att svara på frågorna i ett särskilt inlägg så att alla kan ta del av svaren. Kram Sandra

Anonym sa...

Hejsan, tack för din kommentar hos mig. Trist att du är sjuk, krya på dig.
Vår medaljongtapet har vi köpt på Åhléns för ca 2,5 år sedan, den heter Eliza, vet inte om den kan finnas kvar, lycka till