2009-03-11

Ledig

Hejsan!
Ja, idag är jag "ledig". Ska plugga med Jennie i eftermiddag, men innan dess ska jag ta mig till stallet där jag ska fixa iordning bland höet, mocka, rida och fixa iordning det sista i stallet.
Ska bli skönt att vara där i lugn och ro mitt på dagen och ta hand om mina hästar riktigt ordentligt =)
Yda ska självklart följa med, hon behöver också komma ut på en riktigt lång tur.
Skönt var det iaf att ta en liten sovmorgon idag, sov till 9,00 vilket var underbart och välbehövligt!


Här är förresten skoputsarlådan jag fick av mina föräldrar i Alla Hjärtans Dag-present, den är jättefin!! Står uppe på våra skoskåp, och där passar den väldigt bra =)


Nej, ha en fortsatt trevlig dag. Kram på er!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vilken läcker låda!!

Jag är ledig i morgon så då blir det stalldag för mig. Skönt att kunna vara där på dagen också ibland.

~Livet i byn