2009-03-22

Full rulle

Började dagen med att spika fast sladdar, så jädra tråkigt. Måste verkligen byta ut våra lister så vi kan lägga sladdag bakom, men sålänge får de ligga ovanpå och fastspikade.

Vid lunch kom mamma och pappa upp och, ja just det, lunchade med oss. Det blev sallad och räkpaj, kaffe/te till efterrätt och allt var mycket uppskattat. Pappa hjälpte oss även att fixa lite i vår blivande arbetshörna. Ett steg längre åt rätt riktning, nice!

Jag körde till stallet en sväng och fixade iordning inför kvällen. Tog även en promenad med lilla Malva. Kände lite att jag har försummat henne senaste veckan, vilket hon tydligt talade om för mig igår genom att bita mig i armen, haha.. Hon vet vad hon vill, min lilla flicka =)

Kom sedan hem här igen och passade på att spackla lite i garderoben/arbetshörnan, ännu ett steg, tjohoo!!
Ikväll har jag varit nere och tränat lite, så jädra skönt var det, kände mig riktigt fräch idag.
Kom sedan hem, fixade iordning håret, gjorde en stor kopp te, slängde mig i soffan och har varvar Beck på TV4 med I hennes skor (tror jag den heter?) på TV3, bra filmer bägge två, så fick blanda lite hej vilt. Fungerar iofs bra eftersom man har sett bägge filmerna tidigare och därför inte missar så mycket.

Nu ska jag ta och sova. Ska upp tidigt imorgon eftersom min praktik börjar.. Tidiga mornar kommer det bli nu i några veckor, och sena kvällar i stallet. Kommer bli tufft, men men så får det vara, påsklov i mitten vilket är ganska skönt.
Nej som sagt, sängen kallar. Ha det så bra. Kram!

Inga kommentarer: