2009-03-15

Fortfarande söndag

Och nu är dagen snart över. Skönt, för jag är rött och tänkte faktiskt snart gå och sova. Imorgon är det skola hela dagen så det är väl helt okej att gå och sova snart, hehe =)

Jag klippte mig igår förresten, så jädra skönt! Klippte hel lugg igen, äntligen. Behövde det som fasen, innan klippningen igår, är det över ett år sedan jag klippte mig, ve och fasa!!

Idag var jag ute och gick med Yda och Armani, kände att jag behövde gå en runda, så då slår man flera flugor i en smäll; jag får motion, likaså hund plus häst, nice!

Ikväll har jag bakat två stycken chili- och räkpajer, så sjukt goda!! Kalle ville så gärna äta det, och vad gör man inte? Passade då som sagt på att göra två, så vi har att äta imorgon på jobb och skola, kanske även tisdag också?

Nej, nu ska jag titta lite Beck, sedan blir det nog faktiskt bingen, alltså sängen. Kram på er!

Inga kommentarer: