2009-03-24

Tröttast ever!

Ja ungefär så känner jag mig idag, fruktansvärt trött och på ett grymt dåligt humör. Stakars min sambo har verkligen blivit lidande idag, haha =)
Vi var dock och tränade en sväng ikväll, vå två och Alexander. Det var riktigt skönt och välbehövligt. Kände mig genast piggare, men nu är jag iofs lika trött som innan igen.

Har haft praktik hela dagen; 7,45-16,30. Galet jobbigt, det märks att man inte är van vid så långa dagar längre, pinsamt med sant. . .
Imorgon blir det nog lika lång dag.

Nej nu ska jag sova, kommer somna innan jag ens hinner landa på kudden. Ska bli ruskigt skönt! Ha en fortsatt god kväll. Kram på er!

Lina förresten, är så glad över dina sms, där du håller mig uppdaterad om Hem Till Gården, verkligen ett av mitt (och ditt!) favoritprogram, ännu ett pinsamt erkännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA eller hur. min klass undrade varför jag hade så brottom hem idag efter skolan. slutade halv tolv. jag sa jag måste hem och se hem till gården. dom trodde inte att jag var riktigt klok haha puss