2009-03-18

Våren är nu här..

..för att stanna, hoppas jag så innerligt =) Vilket underbart väder det har varit idag, det har verkligen varit en sådan energi-kick, vilket verkligen behövs ibland.
Skolan i morse där vi hade musik, vilket i mina ögon är favoritlektionen.
Drog sedan tidigare eftersom jag skulle vikariera idag, som gymnasielärare, haha!
Men det gick bra, eleverna skötte sig och jobbade på, de flesta iallafall.

Sedan hämtade jag min Yda och passade på att fika med svärmor, trevligt =)
Drog sedan till stallet där tiden bara sprang iväg. När jag skulle ut och rida på var vi helt plötsligt 3 stycken som var färdiga och skulle rida iväg, trevligt med sällskap. Stötte efter några hundra meter, ihop med en annan rid-tjej, Cynthia, och hennes häst. de slog följe med oss och helt plötsligt var vi ju ganska många. Hästarna tyckte nog lika mycket om det som vi ryttare!

Nu är jag hemma, väntar på grabbarna grus (Min älskling och extra-sambon) som har varit på föreläsning, lyssnat på Martin Lidberg (heter han väl?), nu är de verkligen taggade för sin träning och har dessutom fått upp ögonen på hur viktig kosten är, roligt eftersom jag alltid är den som tjatar om kostens vikt för oss att må bra!

Nu ska jag fortsätta titta på favorit-programmet Arga Snickaren! Kram på er!!

Inga kommentarer: