2009-03-01

Sjuk!

Ja, idag är jag sjuk.. Ont i halsen så det skriker om det och ont i kroppen. Känner mig håglös och väldigt trött. Tog kanske ut mig fullständigt på bowlingen igår, hahaha..

Sambon och jag har storstädning idag. Eller, jag får väl ge honom lite extra cred för jag har "bara" diskat och plockat iordning. Han har varit nere och slängt sopor, dammsugit, plockat iordning och håller nu på att dammtorka överallt. Han är riktigt duktig idag!


Nej, nu ska jag inta ryggläge i soffan. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sis. det var trevligt i går =) men har träningsvärk =( vad Kalle har varit duktig i dag. Andreas har bara gnällt och inte lyfft ett finger =( jag har städat pluggat i massor tatt hand om Albin och ska till hästarna plugga mera med hjälp av mamma och är helt slut. taskig sambo jag har haha puss