2009-01-25

Vårkänslor

Kan man ha det redan i januari? Så härligt väder det var idag, nästan lite varmt och solen kikade fram, underbart!

Har faktiskt blivit lite bortskämd idag av en underbar sambo. Han tvättade all tvätt idag och lagade en underbar middag till oss två; rådjursstek, potatis och sås, härlig söndagsmiddag.

Har haft krig med vår blivande spotlight i hallen (korridoren), men inget fungerar.. Vi har kommit fram till att vi tror att spotten är sönder, eftersom en annan lampa fungerar i uttaget. Så vi får kanske ta en sväng till IKEA igen och byta den. Det gör ju inte mig så mycket, en bra anledning att få komma dit, hehehe.. Tråkigt bara, eftersom jag hemskt gärna vill få upp belysningen i lägenheten.

Idag vill jag passa på¨att grattulera min "svåger" Albin som blir 23 år idag, grattis älskade Du!

Er andra önskar jag en trevlig kväll och hoppas ni har haft en bra helg. Kram!

Inga kommentarer: