2009-01-29

Tok-häst !

Idag var det skola igen, ingen höjdare men vad gör man? Svenska stod på schemat - 2,5 timme.. Sedan till Hässleholm där jag och Jennie blev avsläppta av Linda.

Jag och Jennie tog bilen och körde upp till Obs och även till möbelaffären, även Jennie ska köpa mattor, hehehehe.....! Fanny tutar i henne dumheter (enligt henne, inte enligt mig =P)

Sedan till Vinslöv där jag och Jennie fikade på frallor hos hennes föräldrar. Sedan till stallet, skulle träna lite dressyr/markarbete med Armani idag. Den hästen är hel-tokig, Lina du får snart komma och filma honom. Han är fin som bara den, men som sagt verkligen helt galen, det är ett under att man faktiskt sitter kvar, peppar-peppar !

Nu har jag lagat mat - spaghetti och köttfärssås, brist på fantas.. Sambon är på jägarexamen-kurs och är inte hemma förrän om någon timme, en och en halv kanske till och med så jag och Yda ska ha en behaglig kväll, äta mat, sedan dricka te och äta vindruvor, gottegott!

Ha en god kväll på er! Kram

3 kommentarer:

Sofie sa...

Låter skönt med en mysig hemmakväll :) För att lägga in kategorier på bloggen går du in på Layout - Sidelement - "Lägg till en Gadget" - scrollar ner tills du kommer till "Etiketter". När du sedan skriver inlägg finns det en ruta under som det står "etiketter för det här inlägget" och där kan du själv skriva i vad just det inlägget ska ha för kategori. Det läggs in automatiskt sen i kategorilistan.

Jag är jättedålig på att förklara, men jag hoppas du förstår på ett ungefär :) Du får väl prova dig fram! Kram, Sofie

Anonym sa...

Bhaa... Helt sjuk dag idag...
Jag har inte hunnit svara på ditt sms!
Jag har rivit o byggt en ny presentavd. i Bromölla. SVETTIGT!!!
(Och knappt halvklart..)
Sen stressade jag hem för att köra ett pass box.
Hem till killarna igen som jag bara mött i dörren innan och beställde pizza (hade lovat det)...
Nu är jag duschad och färdig för idag!
Bromölla har inte beställt någon Siri svart...vilket mått skulle hon ha?? Finns risk för att hon får vänta ett tag på den...typ 2-3 veckor.
Meeennn....vill man ha fint får man lida pint.. he he he
Ha en underbar kväll!
Kram
Peppe

Anonym sa...

ja jag måste ta tag i att göra det =) ska du med på mässa på lördag 7/2 i malmö? djurmässa. hästar m.m kram