2009-01-17

Skönt med sovmorgon

Sov till 10 idag och vaknade upp av mig själv, ingen klocka som ringde - och helt utan dåligt samvete, helt underbart!
Klädde på mig och gick en runda bort i skogen med Yda och kom sedan hem och åt frukost.

Kalle jobbar idag så jag har haft en lugn och skön morgon - tyst och behagkligt, haha..
Ska ta och städa lite nu, och diska.. Sedan blir det till att köra till Vinslöv och till hästarna, får se vad vi hittar på idag, jag och dem. Rida en sväng ska jag göra, Malva får vila idag tror jag.

Skriver mer ikväll och kommer även att lägga ut lite bilder på nya hemmet, kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

r fram emot bilderna =) skulle gärna vilja se lite mer bilder på Armani,Malva yda m.f och er så klart puss

Sofie sa...

Svar: Javisst är tapeten fin! Den kommer från Boråstapeters kollektion Ornament :) Vilken söt vovve ni har! Kram, Sofie

Anonym sa...

JAAA!!! De (bilderna) har jag väntat på!!
Kram
Petra