2009-01-13

Snart färdiga!

Är jag och Jennie med vårt tråkiga arbete, äntligen! Nu börjar det bli roligt efter allt segt arbete vi har gått igenom. Men visst är det värt det, till slut =)
Igår satt vi hela dagen med arbetet. Först grejade med böcker på biblioteket, sedan möte med vår handledare, biblioteket igen. Hem till Vinslöv där vi grejade med hästarna. Vid middag satte vi oss med arbetet igen och satt till 19,30, phu!

Min underbara hovslagare var och gjorde vid hästarnas hovar. Det har uppdagats att min Malva inte har så fina hovar.. Det är ju självklart att jag ska få ännu en häst med ben-problem.. Men men, bara att hoppas att det rättar till sig, vlket jag har förhoppningar om.

Armani har iaf fått på vinter-skorna nu, så nu kan vinter-vädret komma tillbaks igen, härligt!
Nej, nu måste vi bli färdiga med arbetet. Hörs kanske senare. Kram på er!

Inga kommentarer: