2009-01-20

En bra fixar-dag

Det har vi haft idag. I morse kom Kalles mamma och åt frukost med oss, hon hade köpt med sig frallor. Sedan hjälpte hon mig att sy till gardiner och strök dem även till oss, så snällt!

Efter det så körde vi till Stoby måleri där vi kollade klinkers och massor med annat fint. Körde sedan vidare till Peppe i möbelaffären. Är så glad att vi har henne, hon är seriöst din enda som kan övertala min sambo till att lägga ner hans inredningsidéer, som ändå inte håller (vilket han inte förstår själv, hahaha..). Vi lånade hem två stycken Pappelina-mattor, 150 cm långa.. De är ju så fina! Vi lånade två Siri, en brun och en vit.. Det lutar starkt åt den vita. Hade vi haft brunt någonstans så hade jag absolut kunnat tänka mig den. Gillar den starkt faktiskt. Hade vi haft en vit säng så hade jag kunnat tänka mig sådana, en vid varje sida, men nu är ju sängen mörkbrun så det går fet-bort!!

Nu ska jag kika på andra bloggar, som vanligt, haha.. Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm... FANNY var är bilderna???
DU Lovade ju...suck, ja, ja.
Jag får väl tänka mig den vita i ert kök för jag och Totte har slagit vad om att det blir den hi,hi,hi.
Många kramar till er!
PS Åh... vad det kommer att bli fint med vita dörrar i hallen.. ha, ha, ho, ho,