2009-01-26

Fixar-Fanny...

...har varit i farten igen. Ibland undrar jag hur mamma och pappa hade överlevt, tror ämnet har varit uppe några gånger i min blogg, men jag lägger helt enkelt ner jante-lagen och skryter om mig själv, det får man göra då och då.
I morse hämtade jag pappa prick klockan åtta. Körde honom och "bil-mojängen" in till hans skola, eftersom den skulle göras vid där under dagen. Sedan vidare till min skola (där jag offrade en halvtimmes tid på parkeringen eftersom jag skjutsade pappa så tidigt till sitt jobb..), var sedan i skolan till 14.
Körde efter det ner till stan och gick och blev inspirerad i olika butiker, Village är min favorit-butik i Kristianstad! Men hade ärenden på Åhlens så drog snabbt vidare dit.
Köpte där två grå bordstabletter, som ska sys om (förhoppningsvis), mitt färdiga resultat kommer dyka upp senare någon gång här inne, men det kan dröja för jag har många bollar i luften samtidigt här hemma just nu, haha.. Köpte även satin-tråd och nålar (även det till mitt lilla projekt). Gick upp där uppe och införskaffade asa-dyra kollege-block åt mig och Jennie. Rena rånet, men jag vet hur bra de är så det vare helt klar värt det =)

Bilen sedan, körde och hämtade min pappa och "bil-mojängen" (efter att jag kört fel ute på Österäng, min familj brukar ha roligt åt mott dåliga lokalsinne, hade dessutom mamma förklarandes på tråden, OCH pappa vinkandes 20 meter in på en parkering, men icke - jag fortsatte åt fel håll.....).
Körde till Vinslöv där vi hämtade upp Yda hos "farmor" och sedan vidare till stallet. Pappa släppte av oss där eftersom han skulle till bilverkstaden och lämna mojängen. Hämtade mig där sedan. Hem till päronen där syster var och jag fick prova kläderna (ska gå modell för deras projektarbete, gaaaah! Jag är nervös..). Hämtade även en slagborr, faktiskt pappas 35-årspresent för några år sedan (hahaha..), men jag fick den av honom eftersom han inte behövde den, nice!

Nu har jag kommit hem och ska ha en målar-kväll framför TV'n. Grymt bra program idag så det ska bli skoj! Ha en god kväll, får se om jag skriver igen senare. Tänkte visa lite bilder, så det blir ikväll eller imorgon. Kram på er!

Inga kommentarer: