2009-01-14

Mina armar vibrerar!!

Hejsan!
Det är verkligen så, har borrat i betong-vägg i hallen för att få upp lite skoskåp och jag är helt slut! Armarna vibrerar fortfarande och är fulla av mjälksyra. Det var ruggigt svårt för jag har inte så mycket kraft att trycka med, men det gick bra ändå. Sambon erbjöd sig faktiskt att hjälpa till, men jag tycker det är himla roligt att greja!
Jag måste verkligen slänga in bilder.. Imorgon lovar jag att det kommer lite bilder.



Pratade med vår vicevärd ikväll då han var här uppe hos oss och ändrade namn på vår dörr. Han berättade även lite om sin renovering i deras lägenhet. De har precis bytt kök och sänkt golvet och där då fällt in spottar. Hade även satt in skjutdörrar i garderoberna. Exakt dessa projekt är vad vi också har pratat om, fast vi funderar på att inte sänka taket och fälla in belysning. Däremot vill vi ju lägga klinker i hallen och vidare till köket.
Ja vi får väl se. På ett sätt vill man ju bo in sig först innan man börjar greja för mycket. Risken känner jag är väl att man gärna skjuter på saker som ska göras och därför aldrig kommer göra något alls.

Många tankar, många idéer, många drömmar......! Vi får väl se. Badrummet kommer i alla fall att göras vid i år, vilket ska bli underbart spännande.

Nu är vårt skolarbete färdigt, häääärligt!! Trodde aldrig det skulle bli det, men nu rä det klart, tack och lov! Imorgon ska jag ta en välbehövlig sovmorgon och bara vara ledig. Greja lite här hemma och ta hand om mina hästar riktigt ordentligt.
Nej, nu ska jag klura lite. Ha en fortsatt bra kväll! Kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får man plats med spottar i golvet om man sänker det...???

Anonym sa...

Pappa Magnus sa att han gärna hjälper er med toalettrenovering och att klinka golvet. No probs, sa han, när jag träffade honom för några timmar sedan.