2009-01-07

Underbar dag!!

Hej på er!
Idag har jag haft en underbart fantastisk dag! Massor med snö ute i morse när jag vaknade, vilket var härligt. Dessutom var det inte jag som behövde skrapa rutor, utan Sofia (min klasskamrat) som jag skulle samåka med idag, nice.
Vi kom till skolan, efter trevlig konversation i bilen, där vi mötte upp Jennie. Skulle få tillbaks våra prov idag, och jag var nervös. Kanske inte så mycket för min egen skull, för skulle jag sabba det så visste jag att jag skulle få skylla mig själv (började verkligen inte plugga i tid..), utan mest för mina kompisar. Men vi kunde bli lyckliga hela gänget, då vi klarade det galant, flera av oss fick dessutom VG (däribland även jag!).
Efter det åkte jag och Jennie till stallet. Tog mig ner till hästarna och grejade lite och tog sedan ner Armani till ridhuset och tänkte longera bushästen lite och det gick kanon-bra.
När vi skulle gå hem så halkade dock min stakars häst omkull.. Hoppas dock att han är bra imorgon, idag såg han bra ut.
Grillade korv sedan hos Mihlbergs, gott! Vi skulle egentligen plugga, men fixade med lite annat istället.
Nu när jag kom hem lade jag mig i ett varmt bad, vilket var så skönt eftersom jag faktiskt var lite frusen.

Måste passa på att gratta Petra (Jalkling i min spalt med favoriter) som fyller år idag! Grattis kära du!
Nu ska jag laga något gott till middag. Ha en fortsatt bra kväll! Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack vännen!!
Kram
Peppe

Anonym sa...

hej nutt nutt. finns det någon månad då Armani inte skadar sig?? Grattis till det VG kära sis love you puss