2009-01-09

Fredag

God kväll!
Igår hade jag en fruktansvärd dag så jag orkade inte ens blogga. Enda positiva var att lillayster Mimi kom hem från Usa, och gud vad jag har saknat henne, såå enormt mycket!

Idag har dagen varit lite bättre. Jag och bästa Jennie har pluggat och varit på biblioteket. Har kommit på att jag är kass när jag umgås med folk som har annan dialekt (stavas det så?) för jag har en tendens att själv byta dialekt. Jennie är ju från början från Småland, så nog har hon lite annan dialekt, den där smålänningen =)

Ikväll har jag lagat mat till mig, Marcus och Alexander. Vi åt räkpaj och sallad till förrätt (som för övrigt, om jag får skryta, vad underbart god!), ugnsbakad kyckling med ris till och senare ska vi äta efterrätt som kommer bestå av glass och fruktsallad.
Ska väl kolla en film också innan kvällen är över och dricka lite vin till. En bra kväll helt enkelt.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan nog översätta om det behövs...