2009-02-01

Middag

Hejsan!
Idag har vi firat mormor på riktigt =). Var på Skepparslövs Golfkrog, dock var maten ingen höjdare, tyvärr och sjukt mycket folk vilket gjorde att det var hyfsat rörigt.
Men mormor verkade nöjd (morfar med!) vilket ändå känns viktigast.
Min mamma är en grym organisatör. Detta är ingen nyhet direkt, men vill ändå tala om det. Hon är verkligen en pärla; fixar, donar, planerar och gör sitt yttersta för att den man firar ska bli så nöjd som möjligt, all cred åt Min Mamma.

I förmiddags var jag i stallet. Mockade först och tog sedan Armani på en sväng till föreningen. Efter gårdagens galna ridtur så bestämde jag mig för att idag skulle det tränas galopp. Mycket välbehövligt för både mig och min lilla häst. Kanske han lugnar ner sig något efter att ha fått utlopp för lite energi.
Efter det så tog vi oss upp till stallet, slängde ut busen i hagen igen och fixade iordning för kvällen. Mina hästar fick dessutom två julgranar av Kalles moster (och familjen =)) så de fick gott att tugga på under eftermiddagen, så snällt!!

Nu är vi äntligen hemma och jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Är grymt övertrött eftersom jag knappt sov någonting inatt, dessutom rastlös. Kanske jag ska städa lite? Slutar nog med att Fanny hamnar vid TV'n (är det inte Beck ikväll?!) med en stor kopp te och en lussekatt, nice!

Kram alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej snuttis. ja men va fan man blir ju så trött på en del.. tex en som jag nämnde sist. ggaahhhh