2009-02-08

Äkta söndag..

..är det idag; tröttheten är påtaglig, vädret är allmänt tråkigt, humöret är inte på topp, inte heller dagsformen är som den borde vara.

Men men, man får väl vara glad för det lilla. Spegeln vi köpte till hallen ("korridoren") är uppe, likaså tavellisten som sitter under spegeln är på plats. Ser verkligen jätte-fint ut, bilder kommer nog ikväll.
Dessutom har jag städat lägenheten och diskat disken som stod i vasken. Så lite har man väl fått gjort. Hunnit promenera med Yda 2 gånger idag, skönt att få komma ut lite.

Ikväll kommer Anna hit, som det ser ut nu. Ska bli så trevligt så! Äta räkpaj och sallad, snacka skit och hon ska få beundra vår lägenhet (hahaha..).
Innan dess hade jag tänkt hinna med hästarna i Vinslöv och träna själv. Vi får väl se hur det går, Anna kommer nämligen vid 19, så tiden börjar bli knapp.
Inte mer än att jag får skita i något (förmodligen gymmet, tyvärr, men hästarna går före).

Imorgon blir en ruggigt jobbig dag. Ska till Åhus på "internat" med klassen 9,30.18. På kvällen blir det styrelsemöte på ryttarföreningen. Måste befinna mig där eftersom det är sista nu innan årsmötet. Det betyder att jag måste upp tidigt som fasen för att mocka och sköta hästarna, ta ut Yda och lämna henne hos Kalles mamma. Phu, det kommer gå i ett...
Jag tycker inte riktigt om sådana dagar.

Idag måste jag dessutom hinna packa inför morgondagen och göra färdigt min handdocka, som vi har i uppgift att ha färdiga till internatet.. För fasen, hur ska jag hinna med allt???!!!!

Nej, ha en bra dag. Nu måste jag sätta fart! Kram /F

1 kommentar:

Anonym sa...

japp jag lovar chefen hhehe. är så jäkla nervös..... lär ju aldrig få det banklåner =( puss