2009-02-04

Vilken kväll !!

God kväll kära ni!

Ikväll har jag haft klasskompisar på besök; Jennie, Sofia och Linda - helt underbart och vi har haft så roligt, hahaha!!
Tanken var att vi skulle ha studier på schemat under kvällen. Vi känner varandra rätt bra och valde därför en kväll med ingen skola dagen efter och har suttit från 19 till nu runt 23. Galet, eftersom det var ytterst lite av tiden som gick till studier och så lång tid till allt det andra, som i vårt fall resulterar i verkligen allt det andra.
Tur är väl det egentligen, det är väl så det ska vara för att man ska må riktigt bra och verkligen uppskatta skolan - vännerna, klassen och gemenskapen gör underverk för resten.

Jag och Jennie har verkligen haft en kompis-dag. Träffades 8,15 i morse då jag och Sofia hämtade henne i Vinslöv, vidare till skolan, lektion, in till Kristianstad alla tre då jag var tvungen att handla födelsedagspresent till min pappa.
Vidare till Hässleholm där vi släppte av Fia. Hämtade Yda här hemma, vidare till möbelaffären och lämnade en matta, snackade lite skit med Jennies mamma. Till Vinslöv till Jennies föräldrahem där vi åt en lång och god middag ihop samtidigt som vi snackade mycket skit (som vanligt! och, hur kommer det sig att man alltid har något att prata om?!). Skildes därefter ett par timmar då vi lade lite tid på vars ett håll åt hästar etc.

Sedan kom ju hela gänget hit ikväll, då vi drack te, åt bullar, snackade skit och ja, pluggade lite =)
Nej, nu blir det sängen för min del. Kalle och Alexander är och tränar (!) på gymmet nu, men Kalle dyker väl upp om en liten stund. Ska bli skönt att börja träna lite, för oss båda.

Ha en god natt! Kram på er !

Inga kommentarer: