2009-02-02

Migrän

...som bara den!
Och ändå sitter jag här, dålig kombination =O
Hann inte ta Treo efter skolan eftersom sambon hade glömt sin mat hemma. Bara att snabbt sätta sig i bilen och köra dit. Tog vovven med mig och körde direkt till hästarna.
Att motionera två hästar, en hund och sig själv, trots migrän känns helt okej. Tog Armani på en promanad, vilket gav öven mig och Yda dagens motion. Sedan fick Malva stå uppbunden i stallgången och bråka lite och longeras lite ute på gräset. Vågade inte gå utanför gården med henne, eftersom det blåste så och hon är en vilde, haha.. Men idag var hon super-duktig!

Nu har jag äntligen tagit två Treo och migränen börjar så smått släppa, tack och lov.
För ikväll har jag planer på att baka kanelbullar och måla min sista stol. Min vän Jennie har målat sina sex stolar nu på en vecka och jag har haft min sista (av 6) stol kvar att måla enda sedan mellandagarna, så dåligt av mig! Får skylla på att hon har fått hjälp av sin mamma, jag har faktiskt målat själv, hahaha.....!

Nej nu kommer sambon hem så nu ska vi fixa med idiotlampan i sovrummet..
Ha en bra kväll! Kram!

Inga kommentarer: