2009-02-06

Ikea igen!

Först vill jag gratta min pappa som fyllde år igår, grattis! Tror han var nöjd, det verkade så. Han vill inte gärna fira detta, så det var bara jag, Mimi, mamma och pappa. Vi åt frallor ihop och efter det lite prinsess-tårta, yammi ! Lite lagom spektakel, helt enkelt.

Efter det igår var jag, för första gången i mitt liv, på gymmet. Igår skulle grabbarna grus träna ben och mage, så jag hängde på.. Idag har jag dock sådan jävulsk träningsverk så jag knappt kan stå på benen.. Kära någon, hur ska denna vår gå??!!!

Idag har jag och Jennie haft en hel-dag ihop igen, haha.. Började dagen i hennes lägenhet där vi målade lite på våra möbler (hon på ett bord, och jag den sista köksstolen, som nu är färdigmålad!). Sedan for vi hem till hennes föräldrahem där vi åt en underbar soppa och mackor tillsammans med hennes mamma, vilket var mycket trevligt, som vanligt =)

Sedan tog vi deras mini-buss och for till Ikea. Jag som var där häromdagen, skulle inte handla så mycket.. Visst..... Jag handlade mest; stolsdynor, en "tempur"-kudde, spegel, hyllor m.m... Får se vad min älskade sambo säger, haha.. Men jag ringde faktiskt och rådfrågade med honom några gånger, så det så =P

Nej, nu ska jag ställa iordning allt. Kommer foton i dagarna när allt är på plats.
Ha det så bra! Kraaam!

Inga kommentarer: