2009-02-25

Det är stressigt denna vecka -2.

Idag gick jag upp vid 06,00. Jennie hämtade upp mig vid 06,50, vidare för att hämta Fia och sedan vidare till en skola här i stan.
Har haft en underbar dag med en klass, en etta. Höll en tema dag; Kärlek och Vänskap. Först rynkade en hel del (speciell pojkar, hahaha!) på näsan och tyckte det var sååå "äckligt" med kärlek. När dagen var slut, var det faktiskt en pojke som sa att, citat: "detta var den bästa dagen i mitt liv!", då känner man att man verkligen har lyckats!!

Dagen där var helt slut efter 14 någon gång (ja, även jag var helt slut, haha). Men jag och Jennie tog bilen till Vinslöv direkt där vi direkt tog hästarna på en såå härlig och mycket välbehövlig ridtur, fantastiskt!
När hästarna var nattade och inne i boxarna, så kom sambon ochhämtade mig och vi for sedan tillsammans upp till hans föräldrar där vi blev bjudna på middag, så härligt!

Körde sedan och hämtade min bil på service, vilket kostade lite pengar, morr.. Och sedan körde jag till gymmet och solade, vilket var härligt. Jag somnade typ direkt i solariet. Så nu efter den power-napen känner jag mig relativt pigg.

Nu sitter vi här, jag och sambon vid vars en dator, och Yda ligger brevid matte och sover, älskar att ha henne nära! Jag har dessutom en stor mugg med te framför mig. Kan det bli bättre?
Nu ska jag fortsätta titta på Arga Snickaren, ett av mina nya favorit-program!
Ha det gott. Kram!

Inga kommentarer: