2009-02-24

Fullt upp..

Denna vecka är galen!!
Men idag har jag hunnit med skolan, suttit och pluggat med två kompisar efter skoltid, ridit och tagit hand om mina hästar, tränat på gymmet i nästan två (!) timmar, varit ute och gått med Yda och umgåtts med min sambo - har t.o.m ätit ihop idag!
Så visst har jag tagit vara på dagen....!

Imorgon ska jag och tre klasskompisar hålla i en tema-dag på en skola här i stan, ska bli spännande. Ska även försöka hinna med att rida en sväng, ta en lång promenad med Yda, hämta min bil, städa (och tvätta!) den inför besiktningen på torsdag. Skulle egentligen vilja hinna med gymmet imorgon också, springa på bandet ltie snabbt eller så, men vi får se..

Torsdag blir ännu mer galen, ni får veta längre fram. Nu ska jag sova, ska bli underbart! Kram!!

Inga kommentarer: