2009-02-07

Fullt upp =)

Jaha, helg igen. Det innebär att man får ta igen allt det man inte hunnit med i veckan. Så är det alltid. Men vad gör det, bara man kommer ifatt så får det vara så.

Tänkte sätta fart nu med att borra och skruva upp min nya spegel och en hylla. Blir nog super-fint när det blir klart, men att borra är tyvärr inte min grej riktigt..

Sedan ska jag till möbelarrären och betala vår matta. Behöver dessutom köpa mer plugg och skruv. Går åt som smör i småland här hemma!
Ska även köpa ljusstakar till Jennie i samma butik.

Sedan bär det av till Vinslöv och hästarna med Yda. Ska försöka kravla mig upp på Armani idag, vilket inte kommer bli enkelt, med tanke på den jävulska träningsverk jag har i mina lår och skinkor!! Att man ska träna så hårt.. Har faktiskt aldrig känt denna typ av träningsverk. Kan knappt ta mig ner från lägenheten (3;e våningen), det är värre neråt än uppåt.

Det får mig att tänka på dem i programmet Bröllopsform. Hur fasen orkar dem med all den träningen?? Jag menar, jag är inte sådär våldsamt otränad ändå - många i programmet är ju rent av feta och, i alla fall, mycket otränade. Ändå tränar dem röven av sig (bokstavligt talat, hahaha....) varje dag i flera veckor. Jag får inte ihop det, hur orkar dem och HUR kan dem röra på sig?! De borde väl också få träningsverk, eller?

Nej, ha det så bra. Nu måste jag sätta fart. Kram /Fanny!

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Ha, ha... nej det fattar jag inte heller! Fast jag antar att om jag hade en personlig tränare som stod där och skrek på mig så skulle jag masa mig ut jag också :) Nu när jag tänker på det skulle det vara ganska så härligt att ha en sådan människa som stod o hejjade på en hela tiden *ler*

Kram Jenny