2009-02-12

Hemma idag också..

..och jag har så sanslöst tråkigt.
Börjar bli lite orolig över mitt öra. Det gör så ont. Vårdcentralen tyckte att jag skulle komma imorgon på infektionstiden. Ringde även sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag kanske ska ta och åka in till sjukhuset i Krstd, akuten eller ja det där nere och den ingången iaf, men jag vet inte. Funderar på att åka in senare så jag hinner ta hästarna först och få in dem och så kan M följa med mig kanske, tråkigt att åka själv.
Men frågan är om det är lönt, de säger väl som alla andra; ta en värktablett (jag lever ju för fan på Treo i vanliga fall, behöver kanske inte dubbla dosen nu, eller?!)
Nej jag vet inte. Kanske kan vara tänderna, som Peppe sa, men jag trycker med fingrarna överallt i munnen och det gör inte ont alls. Kan det vara tänderna ändå, tro?

Och inte får jag tag i mamma heller, annars brukar hon ju kunna råda mig till bra saker. Får väl försöka igen.
Nej, nu ska jag sluta gnälla och därmed även sluta skriva. Borde äta något, har inte gjort det idag - bara druckigt ett glas Proviva - men nu måste jag nog äta känner jag.
ha det så bra idag. Kram /sjuklingen!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Arbetshöjden är inte mycket lägre än normal, bänken går i jämnhöjd med spisen ¨så den är nog helt normal. Min sambo är 192 lång o han tycker att den är helt ok. Den nya skivan är ju betydligt högre än den gamla diskbänken, så med den blev det stor skillnad. Skulle inte byta ut de fina köket mot ett nytt. Lite nytt kakel o vit varor sen är det som nytt igen!

Anonym sa...

lilla gumman säg till om du behöver hjälp till sjukan. du vet att det bara är att ringa. tycker synd om dig. krya på dig kramar