2009-02-17

Skolan..

..är så jäkla tråkig just nu. Så sanslöst mycket att göra, snart praktik (vilket jag hatar, vilket kan tyckas märkligt eftersom det är då man verkligen får prova på att "arbeta" med yrket man utbildar sig till..).
Jaja, hade det inte varit för två kasskompisar så hade jag nog hoppat av efter första terminen. Känns så hopplöst ibland bara. Har absolut inga problem med att hänga med. Mitt problem är väl egentligen att det inte är detta jag vill göra egentligen. Även detta kan kanske låta lite konstigt, men jag har ingen möjlighet att bli det jag egentligen så gärna vill, eftersom jag inte reder ut matten på så hög nivå. Vad gör man liksom då? Jo, man går i mammas och pappas fortspår.. Haha, nej men skämt åsido. Jag älskar att undervisa och jag vet att detta passar mig så bra.
Men det är inte drömmen....

Annars har dagen varit bra! Har tränat med Kalle och Alexander ikväll. Roligt, men ack så jobbigt. De där idioterna är ju hur starka som helst, och så kommer jag; dvärgen som knappt lyfter något alls, hahaha.. Men det reder väl till sig, har ju nästan precis börjat träna.

Nej, ha en god kväll alla. Peppe, kolla telefonen där ligger ett SMS och väntar på dig. Ring mig sen, vi är lediga imorgon både jag och Kalle!
Kram på er!

Inga kommentarer: