2009-02-13

Dagen

Vaknade tidigt i morse och hade superont i örat.. Åkte till Norra Station och mötte upp lite klasskompisar, satte oss med skolarbetet.
Fick sedan tag i en doktor, åkte till henne, tog lite prover och kunde konstatera att de inte visade någonting. Fasen också, nu vill jag verkligen att det visar något, men ickså - inte ens en liten infektion i kroppen.
Jaja, efter vårt plugg-pass så begav vi oss hemmåt. Snabbt upp, ut med Yda, upp igen, bytte kläder och sedan kom Fia (klasskamraten) och hämtade mig, vi skulle ner och träna. Ja, varför inte? När det ändå inte är något fel på mig så kan jag ju lika gärna träna, sommaren närmar sig med stormsteg så det gäller att vara flitig =)

Nu ikväll ska gamla klasskompisar från gymnasiet komma hit - Malin, Jessica och Maria - och det ska bli så roligt!! Ska möta upp dem om en kvart här nere i affären och sedan ska vi upp här och laga god mat, dricka god dricka och prata så mycket att jag inte riktigt förstår hur det ska gå till, lät lustigt men vi har alltså inte pratat ordentligt på över ett år så det ska bli så jäkla roligt!

Ha en god helg kära ni! Kram /Fanny!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fanny det är elaf! har försökt få kontakt med dej men kom inte ihåg ditt efternamn så kunde ej adda dej på facebook. så nu sökte jag på fanny och kalle på google o kolla vad som då dök upp :) adda mig gärna på facebook om du har!! Puss

Fanny och Marcus sa...

Elaf, jag hoppas att jag har lagt till dig på Facebook, ta kontakt med mig där - heter Lindborg i efternamn - alltid tillgänglig för dig! vad glad jag blev för ditt "mail" här!! Ha det så bra, hörs snart! Kramar i mängder!!