2009-02-15

Söndag

Ja, idag är det då söndag igen. Veckorna går så fort!
Jag har varit i stallet en sväng och tog Armani på en ridtur. Inte riktigt samma härliga känsla som turen igår, men bra underbart!
Mötte upp Kalle och kameran nere på ryttarföreningen för idag ville jag gärna fota och filma ridningen, och världens bästa M ställde upp <3
Vi två !!

Ni får ursäkta bildkvalitén som inte är så vidare bra. Min kamera är gammal och grå. Men men, man ser iaf en grå-vit häst och en hösäck uppepå =)










Annars har dagen varit lugn; diskat lite, plockat iordning lite, varit ute och gått med Yda och sovit lite. Gick och lade mig i eftermiddags en timme och sov, både jag, Kalle och Yda, underbart skönt! Älskar att sova power-naps! Tänkte att jag skulle träna ikväll, men vi får se om jag orkar, tar det kanske imorgon istället.

Och att inte Cookies n' Beans i Melodiefestivalen gick vidare, ens till andra chansen, tycker jag är tråkigt. Tyckte dessa tre tjejerna var helt underbara!

Nej, ha en härlig kväll. Nu ska jag dricka lite te, gott! Kram på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ni är verkligen jätte fina =) längtar efter filmen puss