2009-02-22

Mormor och Morfar

har jag träffat idag! Det är verkligen bland det bästa jag vet. De skulle äta middag hos mamma och pappa idag. Mamma kände nog på sog att om hon inte ringde och sade det till mig, så hade jag ungefär blivit ganska upprörd, hahaha! Hon hade väl faktiskt ganska rätt i det =)

Annars har dagen varit lugn. Var ute en sväng med Malin igår, delade först på en vinare så sedan hade vi det super-trevligt, ja innan vinaren också för den delen =)
Upp idag, Alexander (Baloo..) sov här i natt så han och jag käkade lite frulle ihop innan vi drog till gymmet för träning. Kalle jagade idag så vi drog utan honom. Men nu kan jag tala om, av egna erfarenheter, att man ska inte gå till gymmet söndag förmiddag, om man har varit ute och druckigt alkohol på lördag kväll/natt, hahaha.. Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, det svartnade för ögonen på mig och jag var sjukt snurrig under stora delar av passet. Men skoj hade vi !!

Nej, nu ska jag umgås med min sambo. Kram på er!

Inga kommentarer: