2009-02-11

Vad är det för fel på mitt öra?!

Ni anar inte hur jävulskt ont jag har i örat, helt sjukt.. Ingen annan stans och kroppen känns hyfsat okej, men örat spränger och likaså huvudet runt omkring örat..
Hoppas det blir bättre i dagarna, för det är ju tydligen varken öroninflammation, vaxpropp, halsproblem eller något annat, tyvärr.. Då hade man iaf kunnat få pencilin och blivit frisk snabbt. För någon längre period vet i fasen om jag orkar ha såhär ont, usch..

Tack till min sambo, som har ställt upp och hjälpt mig med hästarna idag iaf, så snällt! Och till Kalles föräldrar, som bjöd oss på middag, skönt att slippa göra något själv, för både mig och Kalle.

Nu ska jag bara sitta vid datorn, titta TV och läsa Hus&Hem, och jag gör det med helt gott samvete, så det så!

Ha en fortsatt bra kväll! Kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla så att det inte är något med visdomstand...
Jag hade superont när mina skulle ut, de växte dessutom snett framåt.

Har du mina Stieg Larsson böcker??

Kram
Petra