2009-02-20

Nu håller jag helg!

Vilket ska bli helt underbart!
Har varit en så snurrig vecka och jag har aldrig varit med om en så tråkig sportlovsvecka, för min del alltså; trots att vi faktiskt har snö och har haft möjlighet att åka skridskor på sjön. Inget av det har jag dragit nytta av, och nu vet jag inte om jag vågar åka på sjön, känns lite för milt ute... Vi får se, om pappa ska ner så ska jag med i varje fall =)

Igår, på tal om snö, så var jag ute i snöovädret och red, ja precis, när det snöade som mest. I skogen dessutom, behöver jag säga att min Armani var hel-lycklig över att han fick busa runt. Själv satt jag uppe på hans rygg som en liten studsboll och kikade för att hålla koll på stigen framför. Helt galet, men faktiskt väldigt roligt!

Igår passade jag dessutom på att träna på gymmet. har kommit in i en riktig träningsfas nu; tränar väl 4 gggr/vecka, på gymmet, vilket är mycket för mig med tanke på att jag dessutom rider 5-6 pass/vecka. Här ska man bli fit inför sommaren!

Nu ska jag slänga mig i soffan ett par timmar, sedan ska jagköra och köpa biljetter, är några i klassen som ska gå och se barnteater på måndag. Efter det kör jag och lusen (Yda, alltså) till mamma och pappa, de har ju haft lov hela veckan (även syster), men har knappt haft tid att hälsa på dem heller.. Så idag ska jag dit och fika tänkte jag. Ska bli trevligt och yda får leka med Dusty.

Efter det blir det hästarna, såklart. Sedan ska jag hem och städa lite, diska lite ochlaga en god fredagsmiddag till mig och min sambo. Ska bli härligt!
Kram på er, ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: