2009-02-23

Min dag har varit galen!!

God kväll!!

Började skolan 9 i morse, Fia hämtade mig 8. Lämnade Yda i Vinsölv innan vi körde vidare till Kristianstad där vi mötte upp Jennie på skolans parkering.
Hade sedan musik från 9 till 11,30, vilket var underbart roligt!!
Sedan lunch en timme.
Efter det hade vi bild 12,30-15 där vi faktiskt fick göra en alldeles egen trumma, med riktig skinn på det man slår på (vad det nu heter?), dö-häftigt!


Sedan hade vi basgruppsmöte 15-16,30
Åkte sen med Jennie till Vinslöv, hade skit-bråttom och total-otur med flyt i trafiken. Inte nog med det så skulle jag inom apoteket i Vinslöv. Hade 8 pers före mig, ÅTTA personer på lilla apoteket i Vinslöv, varför just idag?! Okej, så blev det så min tur tillslut, men då kommer det
fram en kvinna i kön som tydligen har missat sitt nr och frågar om hon får smita före, jaha.. Snäll som man är så, visst... Morr...!
Okej, var färdig med apoteket klockan 17,05. Åkte med Jennie i il-fart till stallet där vi gjorde iordning för mina hästar och tog in dem, är verkligen skyldig henne en baota-tjänst (stavning?) för det.
17,30 körde vi i il-fart hem till Jennies föräldrahem där vi passade på att kissa och hämta upp
Jennies mamma.
Skulle vara på en teater i Hässleholm som började 18 - Pettson och Findus. Halva basgruppen, tre barn och Jennies mamma skulle se föreställningen, som jag faktiskt varmt kan rekommendera, den var helt underbar - både för barn och vuxna!!

Så, nu är jag hemma, har hunnit äta och nu sitter jag här.

medan jag väntade på min middag så passade jag på att mysa lite med min loppa, Yda på fina mattan =). Min Yda är bäst!

Numera ligger hon såhär på mattan brevid mig och hoppas på bus från min sida, sötnöten!!

Inga kommentarer: