2008-12-03

Vad fort allt går

Hejsan!
Idag har jag träffat några klasskompisar och pluggat inför tentan. Känner mig så oförberedd, usch.. Men ja, jag får ju verkligen skylla mig själv =) Kompisarna är ju duktiga iallafall, tråkigt att jag inte hade så mycket att bidra med denna gång. Nästa gång är det kanske jag som har mycket att komma med, vem vet?

Nu ska jag plugga och 15,30 blir det en sväng till jobbet, två ynka timmar. Men det räcker faktiskt gott och väl denna vecka. Efter jobbet blir det en tur till hästarna och ta hand om dem lite grann. Och kvällen är självklart vigd åt mina skolböcker.

Tack och lov är vi lediga imorgon så då blir det pluggande igen.
Funderar på om jag ska måla om hallbänken i helgen, var så roligt att måla vitrinskåpet så jag är sugen på att måla lite till. Är rött numera och vitt hade passat bättre, såklart!

Nej, studierna kallar. Ha en fortsatt bra dag! Kram /Fanny

Inga kommentarer: