2008-12-01

Det är stressigt denna vecka.

Hej på er!
Ja som sagt, detta är en tuff vecka. Jag har tenta på fredag och jag förstår inte mycket av den.
Idag fyller Marcus ena syster år så ikväll åker vi till henne på kalas, men innan dess måste jag hinna med att ta in hästarna.


Imorgon blir det en hel dag skola - källkritik är ämnet - sedan rida på eftermiddagen och plugga på kvällen.


Onsdag jobbar jag på eftermiddagen, måste rida och plugga också.


Torsdag blir det endast plugg, plugg och åter plugg. Måste träffa kompisarna och gå igenom allt inför tentan.


Kanske jag ska ringa till jobbet och se ifall jag kan vara ledig på onsdag, känns som att tentan går först just nu, eller ja, den bör ju göra det.


På tal om att annat faktiskt går före tentan, jag målade i helgen. Vitrin-skåpet blev vitt, underbart! Och äntligen! Det var svart innan så det var verkligen på tiden eftersom jag får utslag av möbler i vårt hem som har fel färg.
Nu ska vi se om jag kan slänga in ett par bilder på skåpet. Jag är egentligen allergisk mot glas-vitrin-skåp då jag inte vill se innehållet, men ja vi är ju två här hemma och han den andre älskar skåpet och glaset så jag får väl släppa det för stunden, som sagt För Stunden.



Bytte även knoppen på skåpet, som var en stor svart knopp tidigare, köpte en liten, rotfri sak på IKEA för längesedan och använde den, bild såklart!





Såhär såg skåpet ut tidigare, i vår gamla lägenhet.




Och nej jag har inte dåligt samvete över att jag målade istället för pluggade, kolla reslutatet liksom! Love It !!

Ha en trevlig kväll, nu måste jag verkligen sätta fart med allt. Kram på er!

Inga kommentarer: