2008-12-25

Juldagen

Hejsan!
Sådär ja, julafton över - skönt! Jag älskar verkligen julen, tycker det är en underbar dag, men det är mycket jobb och i år tycker jag dessutom att det har varit mer jobb än vanligt. Dessutom fick jag sitta själv och titta på Kalle Anka eftersom mamma och pappa fixade, gästerna kom inte förrän vid 17 och Mimi är ju inte hemma. Kalle firade jul med sina föräldrar och systrar.

Är iallafall väldigt nöjd med mina julklappar! Tänkte att jag skulle slänga in bilder på det ikväll. Dessutom fick jag ett anläggningskort av mamma och pappa. Alltså ett kort som talar om att jag får rida och nyttja ryttarföreningens anläggning som jag vill. Får det varje år, vilket är kanon, såtråkigt att köpa själv.

Nu ska vi snart köra till mormor och morfar. Firar alltid två julaftnar - på julafton med pappas sida och juldagen med mammas sida och så skiftardet till nästa år. Det ärå faktiskt jättebra! Kalle ska också med så det blir jättebra.

Ha en fortsatt bra juldag! Kram på er!

Inga kommentarer: