2008-12-29

Havet vintertid

Hejsan!
Igår var vi vid havet med mina föräldrar, farbror Björn och faster Eva och hundarna, så mysigt! Gick en lång promenad på en timme ungefär och efter det grillade vi korv, åt lussebullar och drack varm chokladmjölk med vispgrädde, kan det bli bättre? Tycker ärligt talat bättre om att komma ner till havet vintertid änsommartid. Inte mycket folk och det är så mysigt att bara strosa omkring med hundarna och småfrysa. Dessutom blåste det ingenting, vilket var jätte-skönt! Men tyvärr glömde jag kameran. Jag som alltid har kameran med och verkligen hade tänkt på det glömde den såklart, typiskt! Men men,vinterna harju precis börjat!

Igår började vi packa så smått i lägenheten. Jobbigt som bara den, men samtidigt lite roligt och det blir ju bra. Passar på att rensa lite också bland allt som ligger här, så lite blir slängt också.

På målarfronten: 4 stolar målade. Det betyder att jag har två kvar plus bordet, så man kan väl säga nu på riktigt att jag har kommit halvvägs. Blir grymt fint!

Nu ska jag snart bege mig till Jennie och plugga. Vi har haft en långt juluppehåll från våra studier nu, så du blir det till att ta tag i skiten igen. Och idag måste jag verkligen hinna rida. Skulle behöva ta Malva på en promenad också, men hon är verkligen ett monster så jag drar mig för det, hahaha.. Gäller att vara väl utrustad; träns, spö, hjälm och säkerhetsväst. Säkerheten går först.

Nej, nu får jag skynda mig lite tror jag. Ha en fortsatt bra dag! Kram på er!

Inga kommentarer: