2008-12-12

Tidiga morgon, det är något visst med det.

Godmorgon!
Jag är verkligen ingen morgon-människa och det finns mycket i livet jag hade kunnat offra varje gång jag ska behöva gå upp, men när man väl är uppe och fått på sig kläderna, ätit lite frukost och vaknat till liv lite, så är det bra mysigt att vara uppe tidigt.
Speciellt när man, som idag, tittar ut och ser ett vitt täcke ligga på marken utanför, heeelt fantastiskt!

Kalle är ute med loppan Yda och båda dem är också morgontrötta så det skriker om det, men som sagt när det är snö ute så går det lättare att gå upp.

Nej nu ska jag bli färdig och köra ner till stallet och ta hand om hästarna lite. Sedan går ju mitt tåg till Anna i Växjö framåt förmiddagen.
Ha en trevlig fredag, vi hörs! Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

här har det oxå snöat jätte mycket =) fast nu har det börjat regna. kan man inte få ha snön ett litet tag ialla fall?? är det för mycket begärt? hoppas du får det trevligt i växjö.. hälsa Anna från mig kramar Lina

Lilla huset på prärien sa...

Tusen tack för din söta kommentar! Musiken jag spelar är "The first Noel / Christamas Eve" med The Nature Company. Mysig :)

Önskar er en riktigt skön Lucia-helg!

/ Jenny