2008-12-16

Fotot på glas

Hej igen!

Nu har jag lekt detektiv en stund och verkligen luskat. Och lätt som en plätt var det, fanns ju uppe på Äntligen Hemmas hemsida, så simpelt!

Och det bästa av allt, samma glasfirma (som tydligen finns lite runt om i landet, någon kedja väl?) som programmet hade beställt, finns ju i Hässleholm! Är det ett tecken måntro?

Har ju pratat vilt om lägenheten vi har köpt och planer har man alltid. Har pratat om att sätta in ett fönster mellan kök och TV-rum, och detta fastnade jag verkligen för!
Jaja, vi får se, vi har ju inte ens flyttat än, haha.. Planer i miljoner alla redan, herrejisses. Man är makalös, eller jag är makalös får jag väl erkänna =)

Trevlig kväll gott folk! Kram!!

2 kommentarer:

En inredoholic sa...

Tack för din kommentar! Roligt att hittat hit. Hoppas du får en skön dag. Kram Jannice

Anonym sa...

syrran det är tur att du är bra på att inreda, jag får allt hyra in dig en dag... det låter spännande med en glasskiva, hoppas du får till det puss på dig