2008-12-20

Hemma hos Mamma & Pappa

Hej på er!
Idag har jag varit tillsammans med Mimi och mamma hela dagen i stan, har varit hur härligt som helst! Mycket införskaffades till Mimi och hennes resa, såklart. Men även lite julklappar. Jag köpte (och mamma betalade..) en mascara och även ett litet sy-kitt för det behöver jag verkligen. Och så fikade vi på Brödboden. Det är något som vi gör varje gång vi är i stan tillsammans.
Pappa var hos Gunnar och fixade julgranar. Stan är inget för honom, hahaha..

Ikväll är jag också hemma hos mamma och pappa. Det är något visst md att vara hemma, för detta är ju ändå hemma. Tror alltid hemma kommer vara hos mamma och pappa, iallafalla lika mycket hemma som det "riktiga" hemmet med Kalle.

Nej, nu behöver syster datorn. ha en bra kväll! Kramar /F

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag lovar att inte glömma bort plugget.. men gud vad detta ska bli kul =) längtar ihjäl mig och hoppas att det kommer att gå runt =) har ett bra namn med tack vare dig.. kram Lina

Pysselprinsessan sa...

Hej! Tack för kommentaren! Lampan är en present från sambons mormor. Hon har antagligen hittat den på loppis eller auktion.. Det är allt jag vet tyvärr!
God jul!
Kramar