2008-12-29

Bio ikväll!

Hej igen =)
Hade verkligen totalt glömt bort att vi ska på bio ikväll med mamma och pappa, rolig "överaskning" blev det! Mamma ringde, och så sa hon; "äter ni hemma idag? Vi sa ju att vi skulle ut ochäta innan bion." Jag: (?!) och sen (!!) ja visst äter vi hemma, hur dags kör vi? Gäller att samla sig illa kvickt.
Vi ska se Australia (tror jag den heter?), den med Nicole Kidman (stavar man hennes efternamn så?). Den verkar bra, men har för mig att den är ganska lång. Dessutom kör vi (självklart!) till Bromölla biograf. Så det är en liten bit att fara. Men för er som inte har varit där, så är det något jag varmt rekommenderar. Biografen har (om jag har rätt för mig) blivit tilldelat pris för Sveriges finaste biograf, eller något sådant, bara det gör ju att den är värd ett besök.

Samtidigt är det synd att den är så lång eftersom jag känner att jag inte har tid att sitta där, vilket är tråkigt för då kan man inte 100 % njuta av filmen och sällskapet. Förhoppningsvis glömmer man alla måsten när man väl sitter där.

Nej, nu kommer snart mamma och pappa så nu ska jag äta kvällsmat, som vanligt havregrynsgröt (mums!). Ha en fortsatt bra kväll. Kram /F.

Inga kommentarer: