2008-12-27

Jaaaa!!

Tjohej!
Vi köpte oss en TV igår, jag är nog gladast, hahaha! Det blev en VIT Samsung platt-TV! Har verkligen velat ha den länge och tycker den är sjukt snygg, dessutom var den på rea så den blev det.
Dessutom hittade vi, på Obs eller Coop, två sänglampor för en hyfsat billig peng. Skönt att något är billigt ibland =)
Bilder kommer när allt är uppackat och på plats i nya lägenheten efter nyår.

Hann dessutom med att måla en stol igår kväll, bara hälften kvar.. Vill ha det klart till flytten, men det tar längre tid än man tror att målatre stolar. Har bordet också kvar, så det tar nog längre tid än vad tidsoptimisten har räknat med, morr..

Var en tjej här och tittade på vår nuvarande lägenhet. Vi hoppas att hon vill ha den, men det lät lite tveksamt, tyvärr.. Håll tummarna för oss!
Nu ska jag slappa en stund innan jag beger mig till hästarna. Hörs kanske senare. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det förstår jag verkligen =) alltid kul att få något som betyder mycket för en. jo det stämmer att vi lekte med dom när vi var små. då får den ha en helig plats på en hylla hos dig =) puss älskar dig